czwartek, 11 lutego 2016

Energetycznie...

Trzeba próbować nowych rzeczy:) tak mówią:P 
A ja ostrożnie przekonuję się do łączenia intensywniejszych kolorów. Z obserwacji muszę przyznać, że prace wychodzą z takiego połączenia cudowne, ...ale jakoś taka sama nigdy... No i myśl mi taka w głowie zakwitła - Ja też tak chcę!
Do radosnej pracy popchnęło mnie wyzwanie goscrap-owe z paletą kolorystyczną Karoliny (której prace niejako zachęciły mnie do odważniejszych kolorów).





Karteczkę zgłaszam na wyzwanie goscrap: z paletą kolorystyczną Karoliny

2 komentarze:

  1. Kochana cieszę się, że zdecydowałaś się na intensywne kolory :) bo wyszło bardzo fajnie . Ten ptaszek i tło pod napisem nadają lekko folklorystycznego klimatu. Dziękuję za udział w wyzwaniu GOSCRAP! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Twoich prac mi jeszcze daleko ale podobno praktyka czyni mistrza:p Pozdrawiam gorąco!

      Usuń